جنوب کرمان میزبان همایش بررسی جهاد تبیین

جنوب کرمان میزبان همایش بررسی جهاد تبیین

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱
اسماعیل نیک نفس گفت: در لبیک به منویات مقام معظم رهبری قصد داریم همایش بررسی جهاد تبیین را در جنوب کرمان برگزار کنیم.

«اسماعیل نیک نفس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، جهاد تبیین را یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه دانست و گفت: امروز دشمن در جنگ روایت ها با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی سعی دارد تا شناخت و تحلیل جامعه ما نسبت به انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تغییر دهد.

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری آینه هنر دیار کهن جهاد تبیین را برای دشمنان این نظام و انقلاب خطر آفرین خواند و افزود: تحقق این مهم، توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

 

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید؛ با انتشار افکار صحیح در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه جهاد کنید.

 

نیک نفس ابراز کرد: در لبیک به منویات مقام معظم رهبری قصد داریم همایش بررسی جهاد تبیین را در جنوب کرمان برگزار کنیم.

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری آینه هنر دیار کهن ادامه داد: این همایش با محوریت سواد رسانه ای و راهکارهای جهاد تبیین با حضور استاد برجسته حجت الاسلام فخریان مدیر مجموعه تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به این که همایش بررسی جهاد تبیین از ۱۰ تا ۱۲ آبان ماه جاری در جنوب کرمان برگزار می‌شود، اظهار کرد: جامعه هدف ما دانش آموزان، دانشجویان، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و حوزویان هستند.

 

نیک نفس اضافه کرد: همایش بررسی جهاد تبیین با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، ادارات تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش در شهرستان های جیرفت، کهنوج و قلعه گنج برگزار می‌شود.

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری آینه هنر دیار کهن در خاتمه عنوان کرد: از برنامه های جنبی این همایش برگزاری کارگاه های آموزش سواد رسانه ای و راهکارهای جهاد تبیین است.

پایان پیام/ 586