هم اندیشی همایش بررسی جهاد تبیین با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد

هم اندیشی همایش بررسی جهاد تبیین با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱
امروز (۲۸ مهرماه) نشست هم اندیشی و برنامه ریزی همایش بررسی جهاد تبیین با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۸ مهرماه) نشست هم اندیشی و برنامه ریزی  همایش بررسی جهاد تبیین با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در حاشیه برگزاری این نشست، گفت: با همگرایی و هم افزایی فعالان فرهنگی جبهه انقلابی می توان در راستای جهاد تبیین گام های موثری برداشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری و یکی از ضرورت های جامعه امروز ما است.

 

وی یادآور شد: دشمن با تمام توان و با ابراز رسانه، فضای مجازی و هنر به جنگ اعتقادات دینی ما آمده و در این خصوص نوجوانان و جوانان ما را هدف قرار داده است.

 

مسلمی مهنی با اشاره به این که در اجرای برنامه های فرهنگی نگاه ما باید یک نگاه انقلابی باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری قصد داریم جبهه فعالان فرهنگی انقلاب را در جنوب کرمان تشکیل دهیم تا از این ظرفیت برای تحقق جهاد تبیین استفاده کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای جهاد تبیین هستند.

 

وی یادآور شد: همایش بررسی جهاد تبیین یکی از طرح های مورد حمایت جدول ۱۷ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است که اجرای آن به موسسه فرهنگی آینه هنر دیار کهن سپرده شده است.

 

مسلمی مهنی اظهار کرد: جامعه هدف این طرح دانش آموزان، دانشجویان، فعالان مسجدی و طلاب هستند.

 

مسلمی مهنی اضافه کرد: در همایش بررسی جهاد تبیین به تببین منظومه فکری مقام معظم رهبری و مکتب حاج قاسم نیز به طور خاص پرداخته می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه گفت: از رویکردهای این اداره کل دنبال می کند تربیت هنرمند متعهد انقلابی است.

پایان پیام/ 586