ترویج کتاب و کتابخوانی محور نشست شورای اداری

ترویج کتاب و کتابخوانی محور نشست شورای اداری

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: نشست شورای اداری با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جنوب کرمان برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: نشست شورای اداری با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: یکی از اقدامات این ستاد در گذشته با هدف تحقق این مهم، راه اندازی کتاب خانه های مخزن دار و باز در مساجد بوده است.

 

وی بیان کرد: با توجه به کاهش سرانه مطالعه در سطح جنوب کرمان بنابراین در این نشست خواسته شد تا طرح و ایده های خلاقانه فعالان مسجدی حوزه کتاب و کتابخوانی جمع آوری شوند.

 

خوبی زاده ابراز کرد: ما قصد داریم این طرح و ایده ها را در اختیار سایر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه قرار دهیم تا با اجرای این طرح ها و ایده ها زمینه ترغیب و تشویق مردم به کتاب و کتابخوانی را فراهم کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان یکی از کانون های منطقه است که به طور خاص و ویژه در بحث ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فعالیت دارد.

 

وی اضافه کرد: قطعا ایده های خلاقانه این کانون فرهنگی هنری کمک بسزایی در تحقق این مهم می کند.

 

خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری مقوله کتاب و کتابخوانی است و امیدواریم بتوانیم با این اقدام گام موثری در این راستا برداریم.

پایان پیام/ 586