اهدای ۳۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار به همت کانون «شهید رحمانیان»

اهدای ۳۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار به همت کانون «شهید رحمانیان»

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱
ترابفرد گفت: تعداد ۳۰ بسته لوازم التحریر به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم تهیه و میان دانش ‌آموزان کم بضاعت توزیع شد.

هادی ترابفرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سردرا شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم در برنامه خیرخواهانه خود طرح کمک به دانش آموزان کم بضاعت را اجرایی کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم افزود: در این راستا و در آستانه سال تحصیلی جدید، طرح تهیه و توزیع لوازم التحریر ویژه دانش آموزان کم بضاعت و محروم در دستور کار بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح تعداد ۳۰ بسته لوازم تحریر تهیه شد، بیان کرد: این طرح به همت بچه های مسجد و حمایت و همکاری خیران، نیکوکاران و همچنین اهالی مسجد به اجرا در آمده است.

 

ترابفرد عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح، تهیه اقلامی همچون دفتر، خودکار، مداد، پاک کن، مدادتراش، کیف و... بود که خیران و اهالی مسجد با اهدای این اقلام و یا هزینه خرید آن در این اقدام خداپسندانه سهیم شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد با تهیه اقلام مذکور و بسته بندی آن، بسته های لوازم التحریر را پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به دست دانش آموزان کم بضاعت رساندند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم در پایان از خیران و نیکوکاران و اهالی مسجد خواست تا با همکاری در این طرح خداپسندانه یاری گر دانش آموزان کم بضاعت باشند.

پایان پیام/ 691