مشارکت بچه های مسجد در کانون «‌الزهرا (س)» جهرم در احداث منزل مسکونی محرومان

مشارکت بچه های مسجد در کانون «‌الزهرا (س)» جهرم در احداث منزل مسکونی محرومان

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۱
حضوری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«الزهرا (س)» جهرم در قالب اردوی جهادی در ساخت منزل مسکونی یک خانواده محروم بخش مرکزی این شهرستان مشارکت کردند.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به فعالیت های گروه جهادی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم گفت: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری در راستای فعالیت های جهادی خود، اقدام به احداث منزل برای خانواده محروم و کم بضاعت در بخش مرکزی جهرم کردند

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود:  این اردوی جهادی با حضور نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در مقطع تحصیلی برگزار شد که بیش از ۱۰ نفر از بچه های مسجد در ا« حضور داشتند.

 

وی بیان کرد:‌ در این برنامه بچه های مسجد، منزل خانواده تحت پوشش کمیته امداد را با مشارکت گروه جهادی «شهید صادق مرادی»  بنا کردند.

 

حضوری با اشاره به اینکه کمک به محرومان همواره از توصیه های بزرگان دین بوده و از سوی آنان تاکیدات بسیاری نیز شده است، افزود: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با بهره گیری از منویات ائمه اطهار (ع)، به میدان حمایت از محرومان گام نهاده و خدماتی را در حد وسع و توان خود انجام می دهند.

 

وی عنوان کرد: پیش از نیز و در قالب یک اردوی جهادی به همت گروه جهادی «کوثر» کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم ساختمان پایگاه مقاومت «منتظرالمهدی (عج)»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» در روستای «مانیان» بخش مرکزی این شهرستان انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با قدردانی از نوجوانان مسجدی به منظور شرکت در این اردوی جهادی، اظهار کرد: اردوهای جهادی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به منظور کمک به اهالی مناطق محروم شهرستان، همچنان ادامه دارد.

 

پایان پیام/ 691