آموزش تربیت و فرهنگ محور فعالیت های پائیزه کانون نورالرضا عنبرآباد

آموزش تربیت و فرهنگ محور فعالیت های پائیزه کانون نورالرضا عنبرآباد

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۱
محمد مهدوی فر گفت: در حال حاضر فعالیت های پائیزه کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد بر سه محور آموزش، فرهنگ و تربیت است.

«محمد مهدوی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های پائیزه کانون نورالرضا، گفت: در حال حاضر فعالیت های این کانون بر سه محور آموزشی، فرهنگی و تربیتی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: این فعالیت ها با استفاده از ظرفیت ۳ نفر از روحانیون عضو کانون در مدارس منطقه در حال انجام است.

 

وی بیان کرد: به همین منظور از طریق هماهنگی با مدیران این مدارس کلاس های آموزش زبان، صحت قرائت نماز، دوره های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و اخلاق برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

 

مهدوی فر ابراز کرد: این فعالیت ها به منظور ایجاد پیوند بین مدرسه و مسجد برگزار می‌شود و ما به دنبال  تربیت دینی دانش آموزان هستیم تا از آسیب های اجتماعی در امان بمانند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد یادآور شد: دانش آموزان از پایه اول تا ششم ابتدایی در این دوره ها شرکت می کنند.

 

وی در خاتمه، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۴۰ نفر از دختران و پسران عضو کانون فرهنگی هنری نورالرضا جذب حوزه های علمیه شده اند که پس از اتمام تحصیل، ما همواره از ظرفیت آنها در اجرای برنامه های کانون استفاده کرده ایم.

پایان پیام/ 586