بچه های مسجد «قمر بنی هاشم (ع)» فسا در جمع برترین های کنکور سراسری

بچه های مسجد «قمر بنی هاشم (ع)» فسا در جمع برترین های کنکور سراسری

تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۱
۱۰ نفر از بچه های مسجد «قمر بنی هاشم (ع)» شهرستان فسا با کسب رتبه های مناسب در جمع برترین های کنکور سراسری قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، در میان اهالی مسجد، بچه درس خوان هایی هستند که نه تنها حضور در مسجد و فعالیت های آن مانعی برای تحصیل شان نشده بلکه با موفقیت در عرصه تحصیل مایه افتخار مسجدی ها شده اند.

 

نمونه بارز آن نیز در مسجد «حضرت قمر بنی هاشم (ع)» شهرستان فسا را می توان مثال زد که امسال و در کنکور سراسری خوش درخشیده و موجب سربلندی اهالی مسجد شده اند.

 

در کنکور سراسری امسال 10 نفر از بچه درس خوان های مسجد «قمر بنی هاشم (ع)» فسا موفق به کسب رتبه های خوب و پذیرفته شدن در رشته مورد علاقه شان شدند؛ خلاصه امسال این مسجد از پزشکان و مهندسان نخبه ای پرده برداری کرد که قرار است در آینده منشأ خیر و برکات برای ایران اسلامی باشند.

 

پذیرفته شدن همزمان چهار نفر از بچه های مسجد «قمر بنی هاشم (ع)» فسا در دانشگاه «صنعتی شریف» خود گویای نخبه پرور بودن این مسجد است؛ از «محمد جوکار» که با رتبه 49 در رشته مهندسی شیمی پذیرفته شده تا «رضا شکری نیا» که رتبه اش 72 شده و در رشته هوافضا دانشگاه شریف مشغول به تحصیل شده است.

 

همچنین «سیدعلی سجادی» و «عرفان اکبرزاده» هم دیگر بچه مسجدی هایی بوده اند که در رشته های مهندسی برق و مهندسی شیمی دانشگاه شریف پذیرفته شده اند.

 

در این جمع نام هایی دیگری هم به چشم می خورد که جزء بچه درس خوان های مسجد «قمر بنی هاشم (ع)» هستند؛ مثلاً «امیرحسین کاوه» که در رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان پذیرفته شده یا «محمدحسن صلح جو» که در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه علم و صنعت تهران مشغول به تحصیل است؛ «سیدمحمدحسین هاشمی» و «احمدرضا جنگجو» هم پزشکان مسجدی آینده این مرز و بوم هستند که در دانشگاه های علوم پزشکی ایران و علوم پزشکی جهرم پذیرفته شده اند.

 

همچنین در جمع نخبه های مسجد «قمر بنی هاشم (ع)» فسا نام «امین بهرامیان» و «امیرحسین دهقان خلیلی» هم دیده می شود که در رشته های آموزش ابتدایی دانشگاه تربیت معلم اقلید و مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه تهران پذیرفته و به تحصیل مشغول شده اند.

 

پایان پیام/ 691