برگزاری نشست شورای اداری با محوریت برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی

برگزاری نشست شورای اداری با محوریت برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: نشست شورای اداری با محوریت هم اندیشی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هفته کتاب و کتابخوانی در جنوب کرمان از ۲۴ آبان ماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در همین راستا نشست شورای اداری با محوریت هم اندیشی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

 

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در هفته کتاب، بیان کرد: هم زمان با این هفته، تعداد ۳ کتابخانه در منوجان، توکل آباد کهنوج و بوئینگ رودبار جنوب تجهیز و افتتاح می شود.

 

خوبی زاده ابراز کرد: همچنین در هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری کانون فرهنگی هنری فاطمه ها جشنواره قصه گویی لوپه تو با حضور مصطفی رحماندوست برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: نشست با کتابداران کتابخانه های مخزن دار کانون های مساجد، بازدید از کتابخانه ها بخش دیگری از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

وی اظهار کرد: رایزنی با نهاد کتابخانه های عمومی و شهرداری ها برای حمایت از برنامه های کتابخوانی کانون های مساجد جنوب کرمان نیز در دستور کار برنامه های هفته کتاب قرار دارد.

 

خوبی زاده اضافه کرد: در این هفته از نویسندگان و کتابداران کانون های مساجد جنوب کرمان تجلیل می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه از ابلاغ بسته پیشنهادی ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی به کانون های مساجد و کتابخانه ها خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر این نیز صحبت های بزرگان در حوزه کتابخوانی به کتابخانه ها ارسال می شود.

پایان پیام/ 586