اردوی گروهی کوهنوردی نوجوان تا بزرگسال در کانون «دوستان آسمانی» برگزار می شود

اردوی گروهی کوهنوردی نوجوان تا بزرگسال در کانون «دوستان آسمانی» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۱
گواهیان از برگزاری اردوی گروهی کوهنوردی ویژه گروه های مختلف سنی عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: اردوهای کوهنوردی به صورت گروهی و به تفکیک سن در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در طول سال برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این اردو در مقاطع مختلف نیز در طول سال به صورت جمعی و با حضور بچه های مسجد از نوجوان تا بزرگسال برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در برنامه ای که قرار است جمعه ششم آبان ماه در این کانون فرهنگی هنری برگزار شود، بچه های مسجد به صورت گروهی به یکی از ارتفاعات شهرستان جهرم صعود می کنند.

 

گواهیان عنوان کرد: در قالب این برنامه و با حضور جمعی بچه های مسجد، ارتفاعات «تنگاب» بخش مرکزی شهرستان جهرم پیمایش می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در ساعات ابتدایی صبح با حضور در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» تجمع کرده و به صورت گروهی به سمت دامنه کوه حرکت می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» گفت: بچه های مسجد می توانند با مراجعه به مسئول گروه خود برای شرکت در این اردو نام نویسی کنند.

 

پایان پیام/ 691