کانون های مساجد پایگاه مهم اشاعه فرهنگ و هنر ارزشی در جامعه هستند

کانون های مساجد پایگاه مهم اشاعه فرهنگ و هنر ارزشی در جامعه هستند

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۱
تمری گفت: کانون های مساجد پایگاه مهم اشاعه فرهنگ و هنر ارزشی در جامعه هستند و باید از این ظرفیت عظیم به خوبی بهره گرفت.

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به راهکارهای جذب جوانان به کانون های مساجد، گفت: کانون های فرهنگی یک فرصت برای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و باید از ظرفیت کانون ها به درستی استفاده کرد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان توانمند نهادهای فرهنگی در سطح محلات و روستاها هستند که باید با برنامه ریزی منسجم و خلاقانه زمینه پویایی کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراهم کنیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: کانون ها می توانند زمینه جذب جوانان را فراهم کنند و فضایی با نشاط برای نوجوانان و جوانان فراهم کنند تا از آسیب های اجتماعی دور باشند.

 

تمری تصریح کرد: باید زمینه انسجام بین کانون ، امام جماعت و پایگاه مسجد به همراه هیات امناء فراهم تا با همدلی و دلسوزی شاهد تاثیرگذاری فعالیت کانون ها باشیم.

 

سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: کانون ها دو ویژگی اساسی دارند، هم جوان گرایی در آن ها اولویت دارد که محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری است و هم مردمی هستند و می توانند نقش موثری در جهاد تببین داشته باشند.  

 

 

پایان پیام/ 712