برگزاری اردوی کوهنوردی به مناسبت هفته تربیت بدنی در کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری اردوی کوهنوردی به مناسبت هفته تربیت بدنی در کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۱
شفیعی از برگزاری اردوی کوهنوردی در راستای شادابی نوجوانان و جوانان بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.

محمدجعفر شفیعی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، از برگزاری اردوی کوهنوردی در راستای شادابی نوجوانان و جوانان بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون به مناسبت این هفته خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: برگزاری اردوی کوهنوری به عنوان یک برنامه مفرح و مورد علاقه بچه های مسجد و نوجوانان و جوانان مسجدی مطرح است که در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون مورد تاکید بوده و برگزاری آن با استقبال بچه های مسجد مواجه می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: از جمله سرگرمی های مسجدی ها در این کانون فرهنگی هنری، برنامه کوهنوردی است که در راستای غنی سازی اوقات فراغت، توجه به مقوله ورزش و تفریح و همچنین توجه به کار گروهی، این ورزش مفرح را در برنامه خود قرار داده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه بچه های مسجد در گروه های سنی مختلف و به اقتضای سن شان، مسیری را برای صعود انتخاب کرده و آن را پیمایش می کنند، خاطر نشان کرد: این برنامه تفریحی با هدف انس و الفت نوجوانان و جوانان با طبیعت و آشنایی با مواهب الهی صورت می گیرد.

شفیعی با اشاره به اینکه در کنار پرورش معنوی بچه های مسجد، اهمیت به ورزش به ویژه ورزش های گروهی و همگانی مورد توجه و تاکید این کانون فرهنگی هنری قرار دارد، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان استعدادهای بالقوه دارند که نیاز به شناسایی و آموزش برای ارتقا این استعدادها دارد و این استعدادها باید در کانون های فرهنگی هنری مساجد و در برنامه های فرهنگی شکوفا و نمود پیدا کند.

وی در پایان با بیان اینکه اردوی کوهنوردی علاوه بر یک تفریح مفرح زمینه همبستگی و یکدلی بچه های مسجد را فراهم می کند، یادآور شد: تاکید بر آموزه های قرآنی و بهره مندی از مواهب الهی در طبیعت از دیگر بخش های این برنامه تفریحی است.

پایان پیام/ 130