برگزاری کارگاه های هنری و مهارتی در کانون «شهید برزگران» گراش

برگزاری کارگاه های هنری و مهارتی در کانون «شهید برزگران» گراش

تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۴۰۱
کارگاه های هنری و مهارتی ویژه بانوان مسجدی در کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» شهرستان گراش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مهارت افزایی از حلقه های مفقوده جامعه امروز است که اگرچه در سال های اخیر با برگزاری دوره های مهارت آفرینی رونق گرفته اما فعالیت در این زمینه به شدت احساس می شود.

 

در این میان کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز از این قافله جا نمانده اند و با برگزاری دوره های آموزشی متنوع ویژه گروه های مختلف سنی، سهمی اساسی در مهارت آفرینی دارند.

 

از جمله این کانون ها که در زمینه برگزاری دوره های مهارتی فعال است، کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» گراش بوده که اکنون با برگزاری کلاس های مختلف مهارتی ویژه بچه های مسجد و بانوان مسجدی گامی در راستای مهارت افزایی جامعه برداشته است.

 

آموزش های کاربردی و مهارتی در این کانون شامل برگزاری رشته های مختلف از جمله هنری، آشپزی و صنایع دستی است که بانوان این منطقه را به سمت خود جذب کرده است.

 

در حوزه آموزش خیاطی در این کانون فرهنگی هنری، دوخت انواع لباس ها همچون عبا، مانتو، چادر و بلوز به علاقمندان آموزش داده می شود.

 

همچنین دوره های کار با نمد و ساخت انواع مگنت ها و هنرهای خلاقانه همچون انواع گل های تزیینی، کار با وسایل دور ریختنی، ساخت عروسک با خز و... در این کانون فرهنگی هنری به بانوان علاقمند آموزش داده می شود.

پایان پیام/ 691