نشست تحلیلی اتفاقات اخیر کشور ویژه نوجوانان کانون «الزهرا (س)» جهرم

نشست تحلیلی اتفاقات اخیر کشور ویژه نوجوانان کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۴۰۱
حضوری از برگزاری نشست تحلیلی اتفاقات اخیر کشور و پرسش و پاسخ ویژه نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: آگاهی بچه های مسجد از مسائل کشور به منظور بصیرت افزایی و شناخت آنان از پشت پرده رویدادها نیاز اساسی است که باید نسبت به آن اهتمام جدی شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: اتفاقات اخیر کشور که در پی آن نا آرامی و اغتشاشات به دنبال داشت نیز مسئله ای است که ضرورت تبیین و بررسی آن برای افراد جامعه به ویژه نسل جوان لازم و ضروری است.

 

وی بیان کرد: از این سو، کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم، قصد دارد به منظور آگاهی بچه های مسجد از جریانات اخیر و پشت پرده آشوب های خیابانی نشستی را تدارک دیده و به تبیین مسائل پیرامون آن در راستای بصیرت افزایی اهالی مسجد اقدام کند.

 

حضوری عنوان کرد: این برنامه در راستای برگزاری برنامه هفتگی هیات دانش آموزی این کانون فرهنگی هنری برگزار و حجت الاسلام «ظهرابی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جهرم به بیان وقایع و تحلیل اغتشاشات اخیر به نوجوانان مسجدی می پردازد.

 

وی ادامه داد: همچنین در ادامه این نشست نیز به سوالات بچه های مسجد پیرامون جریانات اخیر کشور پاسخ داده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» اظهار کرد: این مراسم همراه با نوای مرثیه خوانی حجت الاسلام «قناعتیان» ذاکر اهل بیت (ع) روز پنجشنبه پنجم آبان ماه از ساعت 19 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

پایان پیام/ 691