تنها با همگرایی دستگاه های فرهنگی هنرمندان و رسانه ها می توان ظرفیت های هنری را معرفی کرد

تنها با همگرایی دستگاه های فرهنگی هنرمندان و رسانه ها می توان ظرفیت های هنری را معرفی کرد

تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: این جشنواره نشان داد تنها با هم افزایی و همگرایی بین دستگاه های فرهنگی، هنرمندان و رسانه ها است که می توان ظرفیت های هنری جنوب کرمان را به کشور معرفی کرد.

«بهرام مسلمی مهنی» خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز طی مراسمی از دست اندرکاران و عوامل برگزار کننده اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی جنوب کرمان تجلیل کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: این جشنواره در راستای مردمی سازی فعالیت های فرهنگی توسط یکی از موسسات فرهنگی هنری برگزار شد.

وی ابراز کرد: اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی جنوب کرمان در شرایطی با حضور بی نظیر مردم و هنرمندان برگزار شد که کشور درگیر تنش بود.

 

مسلمی مهنی برگزاری اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی در جنوب کرمان را قابل تقدیر دانست و افزود: همگرایی و هم افزایی بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و دستگاه قضایی موجب شد تا چنین جشنواره ای در سطح استان به نحو مطلوب برگزار شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: این جشنواره نشان داد تنها با هم افزایی و همگرایی بین دستگاه های فرهنگی، هنرمندان و رسانه ها است که می توان ظرفیت های هنری جنوب کرمان را به کشور معرفی کرد.

 

وی با اشاره به واگذاری برنامه های فرهنگی و هنری به موسسات زیر مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکید کرد: موسساتی که بخواهند در حوزه کار خود تخطی کنند قطعا با آنها برخورد می شود.

 

مسلمی مهنی با یادآوری این مطلب که جشنواره های زیادی در پیش رو داریم، ابراز کرد: جشنواره رضوی اتفاق بسیار خوبی است که در جنوب کرمان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر این که استعدادهای نهفته ای در حوزه فرهنگ و هنر جنوب کرمان وجود دارد، عنوان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی زمینه کشف و پرورش این استعداد ها را فراهم می کند.

پایان پیام/ 586