بیانیه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

بیانیه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۱
ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، در محکومیت حادثه تروریستی شیراز و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، در پی حادثه تروریستی روز چهارشنبه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
 
حادثه تلخ و تاسف بار تروریستیِ روز چهارشنبه که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی ازهموطنان شریف و مومن کشورمان در مضجع منور حضرت احمد بن موسی(علیه السلام) شد، موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی مردم خداجوی ایران و همه مردمان آزاده جهان گردید. شکی نیست که دشمنان قسم خورده این آب و خاک به رهبری جهان استکبار و پیاده نظام آنان یعنی سلفی‌هایی که از نسلِ شجره خبیثِ فکری همان خوارج گمراهِ دوران امیرالمومنین امام علی(علیه السلام) هستند، چهره پلید خود را نمایان ساخته و دستشان به خون زائران مظلوم آن حرم شریف آغشته گشت.
 
این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد و هماهنگی شوم میان گروههای تروریستی-تکفیری مزدور با شبکه‌های معاند و برانداز که توسط دولت‌های مرتجع منطقه و غربی‌ها اداره می‌شود، بار دیگرحقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید. تردیدی نیست که خون پاک شهدای عزیز و گرانقدر این حادثه تروریستی، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و مردم فهیم ایران را متحدتر از همیشه در کنار هم قرار خواهد داد.
 
ما خانواده بزرگ کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن محکومیت شدید این حادثه تلخ و دلخراش و عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم شهدای این واقعه، صبر جمیل بازماندگان، علو درجات شهدای گلگون کفن این جنایت ددمنشانه و شفای عاجل همه مجروحین را از بارگاه ایزد منان خواستاریم. از همه مردم مومن، خداجو، شهید پرور و ولایت مدار دعوت می کنیم با خلق حماسه‌ای دیگر در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای سرافراز میهن اسلامی حضور یافته و با آرمان های همه شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، امام شهیدان و همچنین منویات ارزشمند مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند؛ شهیدانی که تا ابد نام و یاد پرافتخارشان، در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران باعزت، عظمت ابدی و سرمدی خواهد ماند.
 
از درگاه خداوند بزرگ می‌خواهیم روح بلند این شهدا را با اولیاء‌الله و همه خوبان و پاکان عالم خاصه حضرت احمد بن موسی(علیه السلام)محشور بگرداند؛ ان‌شاءالله.

 

پایان پیام/ 9