موشن گرافی «مظلوم مقتدر» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

موشن گرافی «مظلوم مقتدر» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۱
گواهیان گفت: در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) موشن گرافی «مظلوم مقتدر» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم تولید شد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: حادثه تروریستی آستان مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و به شهادت رسیدن شماری از زائران مظلوم قلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: دست های پشت پرده استکبار جهانی و حامیانش در این حادثه تروریستی همچون دیگر حوادث مشابه نمایان و هویداست و حاصل آن چیزی جز انزجار بیش از پیش ملت ایران از حاکمان غاصب و حامیان کودک کش آنها نیست.

 

وی با اشاره به اینکه قطعاً راه و مسیر شهدا در ایران اسلامی تداوم دارد، خاطرنشان کرد: جوانان مسجدی با بهره گیری از منش، سیره و روش شهدای گران قدر همواره تمام قد ایستاده و در برابر هجمه های نرم و سخت دشمنان خم به ابرو نمی آورند.

 

گواهیان با اشاره به اقدام بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، افزود: برنامه های متنوعی از سوی بچه های مسجد به این منظور در حال اجرا شدن است که از جمله آن تولید چند موشن گرافی به همت گروه رسانه ای این کانون فرهنگی هنری است.

 

وی عنوان کرد: این موشن گرافی 54 ثانیه ای با عنوان «مظلوم مقتدر» کاری از بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم است که استقامت مردم ایران برابر توطئه ها و هجمه های دشمن در کلام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلام حضرت امام خمینی (ره) و سردار شهید سلیمانی به تصویر کشیده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» اظهار کرد: در این موشن گرافی بیانات مشهور امام خمینی (ره) که «بکشید ما را ملت ما بیدار می شود؛ بریزید خون ها را زندگی ما دوام پیدا می کند...»؛ و کلام سردار شهید سلیمانی «ما ملت امام حسینیم؛ ما ملت شهادتیم...» به نمایش درآمده است.

 

پایان پیام/ 691