تولید موشن گرافی «این خانه زخمی است» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تولید موشن گرافی «این خانه زخمی است» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۱
گواهیان از تولید موشن گرافی «این خانه زخمی است» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به دست مزدوران تکفیری وهابی داعش و به خاک و خون کشیده شدن جمعی از هم وطنان، آثار متعددی در مظلومیت شهدای این حادثه در قالب حوزه های مختلف هنری از سوی هنرمندان انقلابی خلق و پدید آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: بچه های مسجد در گروه رسانه ای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» نیز دست به کار شده و چند اثر در قالب موشن گرافی تولید و به اشتراک گذاشته اند.

 

وی بیان کرد: «این خانه زخمی است» اثر بچه های هنرمند مسجدی این کانون فرهنگی هنری است که در قالب موشن گرافی و در مظلومیت شهدای جنایت تروریستی حرم شاهچراغ (ع) تهیه و تولید شده است.

 

گواهیان اظهار کرد: این اثر 47 ثانیه ای که تصاویر شهدای ترور را نیز به تصویر کشیده با آهنگی از «حامد زمانی» خواننده انقلابی کشورمان، ایران اسلامی را قربانی ترور معرفی کرده است.

 

وی گفت: همچنین موشن گرافی 54 ثانیه ای با عنوان «مظلوم مقتدر» نیز اثر دیگری از بچه های مسجد است که در آن استقامت مردم ایران برابر توطئه ها و هجمه های دشمن در کلام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلام حضرت امام خمینی (ره) و سردار شهید سلیمانی به تصویر کشیده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» اظهار کرد: در این موشن گرافی بیانات مشهور امام خمینی (ره) که «بکشید ما را ملت ما بیدار می شود؛ بریزید خون ها را زندگی ما دوام پیدا می کند...»؛ و کلام سردار شهید سلیمانی «ما ملت امام حسینیم؛ ما ملت شهادتیم...» به نمایش درآمده است.

 

پایان پیام/ 691