بزرگداشت شهدای جنایت تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

بزرگداشت شهدای جنایت تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۱
آیین بزرگداشت شهدای جنابت تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، در آیینی که شنبه شب (7 آبان)، و با حضور امت مومن و شهید پرور جهرم، مسئولان، اهالی و بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار شد، یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) گرامی داشته شد.

 

حجت الاسلام محمدحسین مدبر در این آیین با تسلیت این حادثه کور تروریستی به دست عوامل خبیث تکفیری وهابی داعش گفت: آنان که شعار زن، زندگی، آزادی سر می دهند ببینند در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) چه بر سر بانوان مظلوم آمد.

 

امام جمعه جهرم افزود: آن کسانی که ژست دفاع از حقوق زن به خود می گیرند پاسخ دهند آن بانوانی که در شاهچراغ (ع) به خاک و خون کشیده شدند انسان نیستند.

 

وی با تصریح اینکه آن کسانی که این همه شعار می دادند چرا اکنون در برابر این جنایت و کشتن زنان و کودکان سکوت کرده اند، اظهار کرد: آنچه دنیای استکبار نمی خواهد این است که ما اهل فکر باشیم.

 

این آیین با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط «عباسیان» قاری قرآن و نوحه سرایی «قناعت پیشه» ذاکر اهل بیت (ع) ادامه پیدا کرد.

 

پایان پیام/ 691