برگزاری محفل قرآن به یاد شهدای حرم شاهچراغ (ع) در کانون «امام علی (ع)» لار

برگزاری محفل قرآن به یاد شهدای حرم شاهچراغ (ع) در کانون «امام علی (ع)» لار

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۱
محفل قرآن به یاد شهدای حرم شاهچراغ (ع) در کانون فرهنگی هنری «امام علی (ع)» لارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، در پی حمله تروریستانه به آستان مطهر حرم شاهچراغ (ع) و به شهادت رسیدن جمعی از زائران و همچنین مصدومیت تعدادی از هموطنان، آیین های بزرگداشت شهدا در سراسر ایران اسلامی به ویژه در کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال برگزاری است.

 

بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام علی (ع)» شهرستان لارستان نیز به منظور پاسداشت شهدای جنایت تروریستی در حرم احمد بن موسی (ع)، با قرائت قرآن کریم و هدیه به روح پر فتوح شهدا، در بزرگداشت مظلومان این حادثه سهیم شدند.

 

مسجدی ها در این برنامه با برگزاری محفل قرآنی و هدیه به شهدای آستان مطهر شاهچراغ (ع)، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و اعلام انزجار از عاملان و آمران آن، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

 

این محفل قرآنی با حضور نمازگزاران و بچه های مسجد همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «امام علی (ع)» شهرستان گراش برگزار شده است.

 

به گزارش شبستان، در جریان حادثه تروریستی آستان مطهر شاهچراغ (ع) که به وسیله عوامل تکفیری وهابی داعش رخ داد، جمعی از زائران این آستان مقدس به فیض رفیع شهادت نائل آمده و تعدادی نیز زخمی شدند.

 

پایان پیام/ 691