قوه قضاییه انقلابی برخورد کند/جریان کفر در حادثه شیراز زن، زندگی و ‌آزادی را با هم کشت!

قوه قضاییه انقلابی برخورد کند/جریان کفر در حادثه شیراز زن، زندگی و ‌آزادی را با هم کشت!

تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۱
یک کارشناس دینی با بیان اینکه جریان کفر در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) زن، زندگی و ‌آزادی را با هم کشت، گفت: از عبرت‌های اغتشاشات اخیر رو شدن دست کسانی است که پای سفره انقلاب نشسته‌اند اما در زمین دشمن بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، اجتماع بزرگ کسبه، اهالی مساجد و استادان و طلاب مدارس علمیه بازار بزرگ تهران امروز با حضور آیت الله حسن عالمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در مسجد امام خمینی (ره) (واقع در تهران، خیابان 15 خرداد، سبزه میدان) برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، آیت الله «حسن عالمی» در جمع مردم و در سخنانی کوتاه با بیان اینکه ملت بزرگ ایران روزهای بسیار سخت تری را به خود دیده است، گفت: آمریکا نمی تواند با حوادثی که در اغتشاشات اخیر ایجاد کرده است مانع رشد و پیشرفت ملت ایران شود.

 

 

 

 

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: پیام جمعیت عظیمی که امروز در تکریم شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) و همچنین محکومیت اغتشاشات اخیر در مسجد امام خمینی(ره) جمع شده اند به آمریکا و رژیم صهیونیستی و همه هم‌پیمانان و همراهان آنان ان است که تا پای جان پای انقلاب مان ایستاده ایم.

 

بنابراین گزارش، «حشمت‌الله قنبری» نیز در این مراسم با بیان اینکه جریان کفر و نفاق تمام تلاش خود را به کار گرفته است، تا مانع از تداوم حرکت بزرگ انقلاب اسلامی شود، گفت: پروردگار در نخستین آیه از سوره مبارکه احزاب به نبی(ص) خود رعایت تقوا را امر و در ادامه تاکید کرده است که پیامبر اسلام(ص) به وعده های جریان کفر و نفاق اعتماد نکند، این آیه با تذکر دادن نسبت به توطئه ها و دروغ های جریان کفر و نفاق، هدایت عام و خاص را دنبال می کند.

 

این کارشناس دینی افزود: جریان کفر و نفاق پشت و رویشان فرقی نمی کند و مطالبات آنان از جریان حق پایان ندارد. اگر ما نگاه خود را از رهنمودهای الهی برگرداندیم و آهنگ خود را با آهنگ جریان کفر و نفاق هماهنگ کنیم، عاقبتی جز نابودی نداریم.

 

وی اضافه کرد: خداوند در سوره مبارکه توبه خطاب به پیامبر(ص) می فرماید: باید هر آنچه را در جامعه اسلامی وجود دارد، متحد و منسجم کنیم تا در برابر جریان کفر و نفاق با قدرت بایستیم. اگر دولت ما، مجلس ما و حکومت ما در مسیر درست جریان حق قرار گرفت، آنگاه تحرکات جریان کفر و نفاق مردم ما را دچار تردید نمی کند.

 

قنبری ادامه داد: اگر در حوزه فرهنگ و هنر الگوی اسلامی را حاکم نکنیم، آنگاه جریان کفر و نفاق به میدان آمده و جولان می دهد.

 

وی خطاب به مسئولان ابراز کرد: تربیت جامعه را خراب نکنید. وقتی در مناظرات دو نفر برای رسیدن به جایگاه اعتباری مطالب خلاف واقع می گویند، تربیت جامعه را خراب می کنند. مسئولان بدانند اگر شرایط را به خوبی فراهم و محکم عمل کنند، مردم حتما از آنان حمایت می کنند.

 

این کارشناس دینی در ادامه با اشاره به اقدامات جریان کفر و نفاق در صدر اسلام و دوره حکومت حضرت علی (ع) گفت: در جریان مخالفان حکومت امیرالمومنین علی (ع) همه امال حکومت های قبلی را می بینیم، در سپاه ناکثین نیز کسانی را می بینیم که در بیعت با علی (ع) زودتر از همه اقدام کردند. یکی از برنامه های نظام سلطه و جریان کفر و نفاق این است که شخصیت هایی که در جامعه تریبون پیدا کرده اند را با خود همراه می کند؛ موضوعی که در اغتشاشات اخیر نیز شاهد آن بودیم.

 

 

 

 

قنبری در ادامه با بیان اینکه تشخیص حق کار سختی نیست و کافی است به گفته رهبری نظام اسلامی نگاه کنیم، یادآور شد: جریان نفاق و کفر گاهی خواسته های خود را از زبان کسانی بیان می کنند که در جامعه مرجعیت فرهنگی و دینی پیدا کرده اند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه یک روز ملت ایران در سایه دین و مرجعیت شیعی که نظیری در سایر مذاهب و ادیان ندارد استقلال، آزادی و عدالت را طلب کرد، گفت: این حق طلبی و حق خواهی قطعا مخاطرات بزرگی به همراه دارد و ملت ایران این خطرات را به جان خود خریده است.

 

قنبری ادامه داد: شواهد و مدارک تاریخی نشان می دهد که حکومت پهلوی کودتایی بوده است و با زیر پا گذاشتن ارزش ها و آرمان های اسلامی به قدرت رسیده است. انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ این لکه ننگ را از تاریخ ایران پاک کرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه بازاریان از جنس مردم و با استمرار نظام اسلامی موثر و نقش آفرین هستند، اظهار کرد: حکومت پهلوی با هیچ آرمانی نسبت نداشت و با قتل و غارت ادامه یافت تا اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی این ننگ تاریخی پاک شد.

 

 

 

این کارشناس دینی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران به دنبال اجرای ارزش های اسلامی است، افزود: آیا می شود چنین روحیه ای داشت و با ابوجهل ها، ابولهب و ترامپ ها و بایدن ها روبرو نشد.

 

وی گفت: الان بالغ بر ۵۰ روز است که کشور را مسموم کرده اند البته حرکت جریان کفر و نفاق به جایی نمی رسد زیرا حرکت‌شان منشا و ریشه ندارد. این اغتشاشات البته با عبرت هایی همراه است، یکی از این عبرت ها رو شدن دست کسانی است که پای سفره انقلاب نشسته اند اما در زمین دشمن بازی می کنند.

 

قنبری در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) گفت: جریان کفر و نفاق هم زن و هم زندگی و هم آزادی را در این حادثه کشت.

 

وی در ادامه بیان کرد: این جمعیت میلیونی است که در خیابان های ایران فریاد زده اند: مرگ بر آمریکا؛ شما در برابر اقتدار این نظام زبون هستید و قطعا ملت شما را مهم نمی دانند. نظام نجابت بسیار به خرج داده است که ماموران آن با دست خالی به مقابله با اغتشاشگران رفته اند، اغتشاشاتی که با سلاح های مختلف به ماموران انتظامی حمله می کنند. آنها برنامه هایشان را علیه نظام اسلامی با هر چیزی که بتوانند اجرا می کنند.

 

قنبری در ادامه با بیان اینکه موضوع حجاب اجباری بهانه ای است که جریان کفر و نفاق برای لطمه به نظام جمهوری اسلامی دستاویز کرده است، گفت: کدام حجاب اجباری؟ در اینجا هیچ موضوعی اجباری نیست.

 

این کارشناس دینی در ادامه با بیان اینکه قوه قضاییه انقلابی ما باید انقلابی عمل کند، گفت: دشمن، نوامیس ملی ما را هدف قرار داده است، بنابراین قوه قضاییه ما باید با آنان قاطعانه برخورد کند.

 

این کارشناس دینی در ادامه با بیان اینکه اسلام عزیز ارزش این همه سرمایه گذاری را دارد، گفت: عزت و افتخار و فخر ما شهادت است. نیروی انتظامی، ارتش، بسیج و سپاه ما موجب افتخار ما هستند.

 

قنبری در ادامه با بیان اینکه عبرت دیگری که اغتشاشات اخیر برای ما داشته است، این است که دولت و مجلس به فکر معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی باشند، اظهار کرد: عبرت دیگر این است که برخی از برنامه های صدا و سیما و در بهترین زمان در اختیار کسانی است که با اصل انقلاب ضدیت دارند این روش باید اصلاح شود.

 

قنبری در ادامه خطاب به سران آمریکا گفت: ما حسرت تبسم را در دل شما می گذاریم. مردم ما تا پای جان پای این انقلاب ایستاده اند، انقلاب عظیم و ریشه دار را نمی شود نابود کرد و ما از همیشه مقتدرتر هستیم.

 

این کارشناس در حوزه دین در ادامه با بیان اینکه تمنای ما از قوه قضاییه این است که اکنون که جریان حق و باطل کاملا مشخص شده است، قاطعانه برخورد کند، تاکید کرد: قوه قضاییه انقلابی ما با کسانی که امنیت کشور، آرامش مردم و حرمت نوامیس مردم را خدشه دار می کنند، قاطعانه برخورد کند.

 

بنا بر این گزارش، کسبه، ائمه جماعات و استادان و طلاب مدارس علمیه تهران در لا به لای سخنان قنبری «شعار مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر منافق» سر دادند. همین جمعیت در پایان مراسم تکبیرگویان در حیاط بزرگ مسجد امام خمینی (ره) حاضر و از قوه قضاییه برخورد قاطعانه با اغتشاشگران را خواستار شدند.

 

 

پایان پیام/ 397