کانون حضرت رقیه (س) در تدارک ویژه برنامه های گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی

کانون حضرت رقیه (س) در تدارک ویژه برنامه های گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی

تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱
رضا اسکندری گفت: کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) در تدارک ویژه برنامه های گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی است و یکی از ویژه برنامه های تدارک دیده شده، معرفی روزانه کتاب است.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تدارک کانون حضرت رقیه (س) برای گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، خبر داد و گفت: یکی از ویژه برنامه های تدارک دیده شده، معرفی روزانه کتاب است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت افزود: در این راستا بخشی از کتاب های مفید و ارزشمند در فضای مجازی منتشر می شود تا نوجوانان و جوانان با این کتاب ها آشنا شده و نسبت به خوانش آنها ترغیب شوند.

 

وی بیان کرد: مسابقه مجازی کتابخوانی «من دوستی بی زبانم» یکی دیگر از ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی است و به همین منظور کودکان پس از مطالعه این کتاب باید خلاصه ای از کتاب را برای ما بفرستند.

 

اسکندری ابراز کرد: همچنین مسابقه کتابخوانی ویژه گروه های سنی نوجوانان و جوانان با محوریت کتاب «خارهای گل شده و گل های خار شده» از مجموعه آثار محسن عباسی ولدی برگزار می‌شود.

 

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت ادامه داد: تعدادی سوال از این کتاب با موضوع نقش محبت در تربیت فرزند طراحی شده  که شرکت کنندگان باید پاسخ های خود را به صورت پیامکی برای ما ارسال کنند.
 
وی با بیان این مطلب که ساختمان کتابخانه کانون در حال ساخت است، اظهار کرد: برای تجهیز کتابخانه تاکنون بیش از ۴۰ کتاب کانون مسجد جامع اهدا کرده و نیز در قالب طرح نذر کتاب بیش از ۵۰ جلد کتاب قصه و داستان ویژه کودکان و نونهالان جمع آوری شده است.

 

اسکندری در خاتمه عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) ۱۲۰ عضو دارد و امیدواریم با اجرای این ویژه برنامه ها بتوانیم اعضای کانون را کتابخوان حرفه ای کنیم.

پایان پیام/ 586