ارتباط نزدیک با کانون‌های مساجد تقویت فعالیت های فرهنگی است

ارتباط نزدیک با کانون‌های مساجد تقویت فعالیت های فرهنگی است

تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱
حجت الاسلام حاجتی ارتباط نزدیک با مدیران و اعضای کانون و بازدید از کانون‌های سراسر استان جهت تقویت فعالیت‌۲های فرهنگی را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «رضا حاجتی» شب گذشته(دوشنبه، ۹ آبان) در نخستین سفر شهرستانی خود بعد از تصدی مسئولیت بر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان، با حضور در آستانه اشرفیه از سه کانون این شهرستان؛ کانون اهل بیت(ع)، کانون صحیفه نور و کانون ضیافت روستای پینچاه بازدید و با اعضای کانون دیدار کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در این دیدارها با تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های رویداد ملی فهما در سال جاری، ارتباط نزدیک با مدیران و اعضای کانون و بازدید از کانون‌های سراسر استان را از برنامه‌های جاری خود عنوان کرد.

 

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در توسعه فرهنگ دینی و ارتقای فرهنگ عمومی، بر تقویت ظرفیت کانون‌های مساجد و حمایت از فعالیت آنان تاکید کرد. 

 

گفتنی است، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز در این دیدارها به ارائه گزارشی از اقدامات سال جاری کانون خود پرداخته و با تاکید بر رفع کمبودها و مشکلات، خواستار حمایت بیشتر از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شدند.

پایان پیام/ 84