برگزاری محفل قرآن به یاد شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) در کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری محفل قرآن به یاد شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) در کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱
محفل قرآن به یاد شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در مسجد «الزهرا (س)» کانون «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد.

محمدجعفر شفیعی، مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهدای آستان مطهر شاهچراغ (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در پی حمله تروریستی به آستان مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و به شهادت رسیدن جمعی از زائران و همچنین مصدومیت تعدادی از هموطنان، آیین بزرگداشت شهدا در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون نیز به منظور پاسداشت شهدای جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، با قرائت قرآن کریم و هدیه به روح پر فتوح شهدا، در بزرگداشت مظلومان این حادثه سهیم شدند.

وی با اشاره به حمله جنایت کارانه تروریست های تکفیری به حرم مطهر شاهچراغ (ع) و به خاک و خون کشیدن جمعی از زائران این آستان مقدس، خاطر نشان کرد: بچه های مسجد در این برنامه با برگزاری محفل قرآنی و هدیه به شهدای آستان مطهر شاهچراغ (ع)، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و اعلام انزجار از عاملان و آمران آن، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

شفیعی با بیان اینکه این محفل قرآنی با حضور نمازگزاران و بچه های مسجد همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد الزهرا (س) کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد، تصریح کرد: در این محفل نورانی که مزین به پرچم‌های حرم امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) بود، قاریان به تلاوت آیات وحی پرداختند.

وی با بیان اینکه نهال انقلاب با خون شهدا آبیاری و به درخت تناوری تبدیل شده است، ابراز داشت: امروز دشمنان با امپراطوری ظالمانه رسانه‌ای خود قصد دارند انقطاع فرهنگی بین نسل نوجوان و نسل شهدا ایجاد کنند، ولی خون پاک شهید به جوشش در می‌آید و جامعه را به حرارت می‌کشاند.

این فعال فرهنگی بر تکریم مقام شهدا و ارتباط نوجوانان و جوانان با شهدای والامقام تاکید کرد و یادآور شد: نوجوانان و جوانان باید در مسیر اهل بیت (ع) گام بردارند و سیره اهل بیت (ع) و شهدا را سرلوحه و الگوی زندگی خود قرار دهند.

گفتنی است در جریان حادثه تروریستی آستان مطهر شاهچراغ (ع) که به وسیله عوامل تکفیری وهابی داعش رخ داد، جمعی از زائران این آستان مقدس به فیض رفیع شهادت نائل آمده و تعدادی نیز زخمی شدند.

پایان پیام/ 130