پویش اروند همدل در آبادان راه اندازی شد

پویش اروند همدل در آبادان راه اندازی شد

تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱
درویش نژاد از راه اندازی پویش اروند همدل در آبادان به منظور کمک به نیازمندان با مشترکت گروه های جهادی بسیج، مساجد شهرستان و بنیاد علوی خبر داد.

غلامرضا درویش نژاد امروز سه شنبه (۱۰ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان اظهار کرد: گروه جهادی انصار المهدی (عج) با همکاری سایر گروه های جهادی شهرستان آبادان، در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری بر روی مؤلفه‌ های فرهنگی، علمی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و اجتماعی به عنوان مسئله های اصلی این منطقه مشغول برنامه ریزی و گفتمان سازی است.

 

مسئول گروه جهادی انصار المهدی (عج) شهرستان آبادان با اشاره به کمک به نیارمندان افزود: در این راستا از سال گذشته به منظور حمایت از دانش آموزان کم برخوردار و همچنین کار فرهنگی ویژه دانش آموزان، چاپ دفاتر با طرح شهدای شهرستان آبادان آغاز شد.

 

وی از چاپ ۲ هزار نسخه دفتر در rالب ۲ طرح از شهدای آبادان در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: امسال نیز چهار طرح دفتر با عکس شهدا به تیراژ چهار هزار نسخه چاپ و توزیع شد.

 

درویش نژاد اضافه کرد:‌ این دفاتر مزین به تمثال سردار شهید حسین امامی و حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید حمیدقبادی نیا و سردار شهید جمال گودرزی، شهید مدافع حرم عارف کائدخورده و شهید ورزشکار عنایت اله رئیسی هستند که در مراسم ولادت پیامبر اکرم ص و ولادت امام صادق ع با حضور خانواده های معظم شهدا در مسجد آیت االله طالقانی (ره) رونمایی شدند.

 

وی از راه‌ اندازی پویش «اروند همدل» در شهرستان آبادان خبر داد و بیان کرد: این پویش با همکاری و مساعدت گروه های جهادی بسیج و مساجد شهرستان آبادان و بنیاد علوی شروع به فعالیت کرد و با کمک خیرین بیش از ۵۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و در میان دانش آموزان کم برخوردار  منطقه توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) مسجد امام محمد باقر (ع)، به حرکت های عام المنفعه گروه های جهادی در سطح شهرستان آبادان نیز اشاره کرد و یاد آور شد: با استفاده از ظرفیت های گفتمان جهادی، پس از شناسایی های بعمل آمده در حاشیه شهر و روستاهای آبادان و شهر اروندکنار و چوئبده، به لطف الهی و با همت جوان بسیجی جهادی در شهرستان آبادان بیش از ۷۰ پروژه تعمیراتی منازل نیازمندان در سه ماهه گذشته اجرا شد.

 

پایان پیام/ 660