دومین رخداد رسانه‌ای « سردار تا سردار» فراخوان شد

دومین رخداد رسانه‌ای « سردار تا سردار» فراخوان شد

تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱
دومین رخداد رسانه‌ای « سردار تا سردار» برای دومین سال متوالی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» امسال برای دومین سال متوالی و با مشارکت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در هفت بخش یاداشت و سرمقاله، گزارش خبری، تیتر، عکس، گزارش تحلیلی، اینفوگرافیک و متن ادبی از امروز(سه شنبه، ۱۰ آبان) آغاز شد.

 

این رخداد رسانه‌ای که با هدف تبیین سیره سردار جنگل و سردار سلیمانی برگزار می‌شود دارای هشت محور «میرزاکوچک، حاج قاسم و خدمات اجتماعی»،« حاج قاسم، مردم و جبهه‌سازی»، «جایگاه مردم در پیشبرد اهداف نهضت جنگل»، «نقش مردم گیلان در تحقق انقلاب اسلامی»، «نقش گیلانیان در تقویت جبهه مقاومت»، «نقش مردم و جریان‌های مردمی در پیشبرد اهداف کشور»، «رسانه و ترویج فرهنگ مقاومت» و‌«رسانه و گسترش خدمات اجتماعی» است.

 

علاقمندان به شرکت در این رخداد رسانه‌ای تا ۲۰ آذر مهلت دارند آثار خود را به شماره ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ ارسال کنند و اختتامیه جشنواره با معرفی نفرات برگزیده در هر بخش، دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، در اولین رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» که سال گذشته برگزار شد، ۲۷۰ اثر از پنج استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

 

 

پایان پیام/ 84