کانونی ها، کتاب را با تخفیف ۵۰ درصدی از طاقچه بخرند

کانونی ها، کتاب را با تخفیف ۵۰ درصدی از طاقچه بخرند

تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، تخفیف ۵۰ درصدی برای اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از طاقچه با کد ketabfahma۲ فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متعددی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان پیش بینی شده است.

 

به همین منظور مسابقه کتابخوانی به تفکیک هر شهرستان با همکاری کتابخانه های مساجد از کتاب های «ستاره ها چیدنی نیستند»، «داداش ابراهیم» و «آقا محسن و علی لندی» برگزار می شود.

 

همچنین طرح پویش کتاب در کتابخانه های مساجد به اجرا می آید در این طرح کتابهای موجود در کتابخانه های مساجد بعد از سال ها استفاده نیاز به بازبینی و به روز رسانی دارند بسیاری از کتاب ها فرسوده و بلا استفاده می باشند و برخی از کتاب های آموزشی و کمک درسی وجود دارند که به دلیل قدیمی بودن عملا مورد استفاده قرار نمی گیرند.

 

به همین منظور در این طرح ستاد مرکز قصد دارد با مشارکت فعال ستاد های استانی کتاب های فرسوده از رده خارج و بلا استفاده را از کتابخانه های مساجد جمع آوری و بستر تهیه و ارسال کتاب های مفید برای انها فراهم کند در مرحله با حمایت ستاد فهما کشور از 73 باب کتابخانه کانونها ی مساجد استان زنجان  25 باب کانون در این طرح قرار خواهند گرفت.

 

بازدید از کتابخانه های مساجد علی الخصوص کتابخانه های روستایی، تکریم کتابدارفعال کتابخانه های کانون های مساجد استان به تفکیک هر شهرستان  یک نفر، رونمایی از کتاب  «تولد خورشید و پشیمانی زهل» و تجلیل از نویسنده کانونی کتاب «سیده نرگس موسوی» در شهرستان ماهنشان از دیگر برنامه های این هفته است.

 

همچنین همزمان با آغاز این هفته طرح مطالعاتی شهید مطهری با همکاری موسسه حکمت مطهر به تعداد 30 نفر از فعالان کتابخوانی استان زنجان اجرا می شود.

 

برپایی نمایشگاه های محله محور کتاب در کانون های مساجد استان زنجان نیز برای هفته کتاب و کتابخوانی در استان زنجان فراهم شده است.

 

به منظور ترویج کتابخوانی در بین اعضای کانون های مساجد استان زنجان با هماهنگی های صورت گرفته ستاد فهما کشور خرید کتاب از طاقچه با تخفیف 50 درصدی با ارسال کدketabfahma2 فراهم شده است.

پایان پیام/ 73