برپایی غرفه دستاوردهای کانون و پایگاه «الزهرا (س)» جهرم در نمایشگاه «اسوه» بسیج

برپایی غرفه دستاوردهای کانون و پایگاه «الزهرا (س)» جهرم در نمایشگاه «اسوه» بسیج

تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱
حضوری از برپایی غرفه دستاوردهای کانون و پایگاه «الزهرا (س)» جهرم در نمایشگاه استانی «اسوه» بسیج خبر داد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: پایگاه و کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در نمایشگاه و جشنواره پایگاه های اسوه استان فارس که در حسینیه «ثارالله (ع)» شیراز برپا شده، شرکت کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: بچه های مسجد با برپایی غرفه در این نمایشگاه، دستاوردها و توانمندی های این مجموعه فرهنگی را به نمایش گذاشته اند.

 

وی بیان کرد: در این نمایشگاه دستاوردها و عرصه های فعالیت پایگاه های مقاومت بسیج استان فارس مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

حضوری با اشاره به برگزاری جشنواره و نمایشگاه اسوه بسیج گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های بسیج ارائه شده و هدف آن مهارت آموزی و انتقال تجربیات موفق پایگاه‌ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه اسوه بسیج محورهای مختلف فرهنگی، ورزشی، بصیرتی، اعتقادی، اقتصاد مقاومتی، حلقه های صالحین و غیره به نمایش گذاشته شد‌ه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» عنوان کرد: همچنین در پایان این نمایشگاه نیز پایگاه های برتر معرفی و در نمایشگاه اسوه بسیج در کشور که در هفته بسیج برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

 

به گزارش شبستان، چهارمین نمایشگاه طرح اسوه در راستای ارزیابی پایگاه های نمونه و اسوه بسیج طی سالهای 1400 تا 1401 بین پایگاه های مقاومت بسیج تمامی شهرستان ها برگزار شده و پایگاه اسوه از حوزه های مقاومت بسیج شهرستان های مختلف دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند.

پایان پیام/ 691