عیادت استاندار از مصدوم حمله اغتشاشگران به ساختمان کانون های مساجد کرمانشاه

عیادت استاندار از مصدوم حمله اغتشاشگران به ساختمان کانون های مساجد کرمانشاه

تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱
امیری مقدم با حضور در بيمارستان «گلستان» (بخش تخصصي سوانح و سوختگي بيمارستان «امام رضا (ع)») از مصدوم حمله اغتشاشگران به ساختمان کانون هاي مساجد عيادت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه، با حضور در بیمارستان «گلستان» از نگهبان آسیب دیده ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، عیادت کرده و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

 

براساس این گزارش، استاندار کرمانشاه با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، چنین حرکات مزبوحانه ای را نشان دهنده عمق قصاوت، کینه توزی و دشمنی آنان علیه مقدسات و مساجد و مراکز مذهبی دانست که نماد بارز دین، اسلام و قرآن هستند.

 

همچنین، پیش از این نیز آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، همراه با علی صفدری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بر بالین مصدوم این حمله خرابکارانه حاضر شده و از وی تفقد و دلجویی کردند.

 

گفتنی است، علی اکبر میرزایی نگهبان و سرایدار ۶۰ ساله ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در پی حمله اغتشاشگران در  شامگاه سه شنبه ۳ آبان که با پرتاب سه عدد کوکتل مولوتوف قصد به آتش کشیدن این مجموعه را داشتند، با سوختگی بالای ۵۰ درصد راهی بیمارستان شد.

 

لازم بذکر است، با هوشیاری و اقدام به موقع خانواده این مدافع امنیت، شعله های آتش توسط کپسول های آتش نشانی خاموش و از سرایت آن به دیگر بخش های ساختمان جلوگیری شد.

پایان پیام/ 712