پیام مدیر فهمای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۳ آبان

پیام مدیر فهمای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۳ آبان

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱
مدیر ستاد فهمای استان کهگیلویه و بویراحمد، در پیامی فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان را به تمامی دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «کریم لایقی اصل»، در پیامی فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان را به تمامی دانش آموزان تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

یوم الله ۱۳ آبان، یادآور خاطرات صفوف به هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است، که فریاد ستم ستیزی ملت غیور ایران را در جای جای گستره هستی طنین انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان شد.

 


آری ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است و این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

 


بدینوسیله، فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی به ویژه دانش آموزان استان، تبریک عرض کرده، امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

 

ان شاءالله همه با هم در صفوف راهپیمایی این روز میمون و با مشتهای گره کرده پاسخ هتاکی ها و تجاوزهای شیطان بزرگ و دست پرورده هایش را خواهیم داد .

 

ما نمک خورده مکتب حسین و بزرگ شده در مکتب حاج قاسم هستیم و تا جان در بدن داریم مسیرشان را ترک نخواهیم کرد.

پایان پیام/ 630