جنوب کرمانی ها به آرتین نامه می نویسند

جنوب کرمانی ها به آرتین نامه می نویسند

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: در راستای همدردی با آرتین که در حادثه تروریستی شاهچراغ والدین خود را از دست داده است، پویش دل نوشته جنوب کرمانی ها به آرتین برگزار می‌شود.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: در راستای همدردی با آرتین که در حادثه تروریستی شاهچراغ والدین خود را از دست داده است، پویش دل نوشته جنوب کرمانی ها به آرتین برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ و گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز، بیان کرد: بسیاری از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه جنوب استان کرمان پس از حادثه تروریستی شیراز با هنر و قلم خود نسبت به اتفاقی که برای آرتین و شهدای عزیز این حادثه تروریستی رخ داد، واکنش نشان دادند.

 

وی با بیان این که نقش دانش آموزان در این برهه حساس که دشمن بر روی این قشر سرمایه گذاری های وسیعی انجام داده چشمگیر است، اظهار کرد: به منظور تکریم این جانباز خردسال و فرزند شهید حادثه تروریستی شیراز و همچنین فرارسیدن روز دانش‌آموز، این پویش برای دانش آموزان و مردم جنوب استان راه اندازی شده است.

 

مسلمی مهنی ادامه داد: مردم و دانش آموزان جنوب استان کرمان می توانند دل نوشته های خود را برای شرکت در این پویش  به شماره 09139405718 در فضای مجازی(ایتا و روبیکا) ارسال کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه با بیان این مطلب که به ۱۰۰ اثر برگزیده این پویش جوایز ارزشمندی اهدا می شود، عنوان کرد: به ۲۰ نفر اول جوایز نقدی و به ۸۰ نفر نیز هدایای غیر نقدی تعلق می گیرد و از نفرات برگزیده طی مراسمی با حضور مسئولین فرهنگی جنوب تجلیل می شود.

پایان پیام/ 586