مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ دشمنان نظام را می دهند

مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ دشمنان نظام را می دهند

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱
حجت الاسلام حاجتی گفت: مردم با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، مشت محکمی بر دهان آمریکا و سردمدارانش زده و پشتیانی خود را از نظام و انقلاب اسلامی را اعلام می‌کنند.

حجت الاسلام « رضا حاجتی » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی استکبارستیزی و یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز انقلاب اسلامی گفت: ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم تاریخی تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام، است. سه رویدادی که در دوره‌های مختلف رخ داد، ما در ماهیت و هدف، در راستای مبارزه با استکبار و شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی را ایفا کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان افزود:  ۱۳ آبان به لحاظ همین رویدادهاست که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت و هر سال  مردم با حضور پرشور و حماسی خود، مشت محکمی بر دهان آمریکا و سردمدارانش زده و پشتیانی خود را از نظام و انقلاب اسلامی را اعلام می‌‌کنند.


وی حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان امسال و ضرورت حضور گسترده مردم در این راهپیمایی اظهارکرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان همراه با مردم ولایتمدار سراسر کشور با حضور پر شور در راهپیمایی ۱۳ آبان، ضمن محکومیت و انزجار از اقدامات ساختارشکنانه و حوادث اخیر توسط اغتشاشگران و آشوب طلبان، با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای امنیت بیعت می‌کنند.


حاجتی با تشریح برنامه‌های روز ملی استکبارستیزی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اعلام کرد: شرکت در نماز جمعه، اجرای سرودهای ارزشی، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع ۱۳ آبان، برگزاری نشست‌های بصیرتی ویژه نوجوانان و جوانان در مساجد از جمله این برنامه‌ها است.

 

به گفته وی، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، توزیع بسته‌های لوازم تحریر، برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه‌های اردویی، ارسال پیام در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت ۱۳ آبان در کانون‌های مساجد گیلان برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 84