ویژه مراسم یوم الله ۱۳آبان در شفت محله برگزار می شود

ویژه مراسم یوم الله ۱۳آبان در شفت محله برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱
محمدزاده گفت: ویژه مراسم یوم الله ۱۳ آبان همراه با نشست بصیرتی و سیاسی در مسجد صاحب الزمان(عج) شفت محله با حضور پرشور مردم منطقه برگزار می‌شود.

«ابراهیم محمدزاده» در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) شفت محله افزود: ۱۳ آبان ماه که در تقویم رسمی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان را درپی داشت.

 

وی با بیان اینکه یوم الله ١٣آبان در حافظه ملت انقلابی و بصیر انقلاب اسلامی، روزی اثر گذار و فراموش نشدنی است گفت: این روز بزرگ و حماسه ساز، هر ساله یاد آور طنین فریادهای آزادی خواهی و عدالت گستری بت شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است.

 

محمدزاده تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال برجستگی ویژه ای دارد زیرا در آستانه این روز، نظام سلطه همه امکانات خود را به کار بسته تا با شبکه سازی گسترده در مسیر ایران قوی خدشه وارد کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد صاحب الزمان(عج) شفت محله خاطرنشان کرد: در این راستا امشب(پنجشنبه، ۱۲ آبان) ویژه مراسمی همراه با نشست بصیرتی و سیاسی در مسجد صاحب الزمان(عج) شفت محله با حضور پرشور مردم منطقه برگزار خواهیم کرد.

پایان پیام/ 526