حضور پرشور اعضای کانونهای فرهنگی هنری خراسان جنوبی در راهپیمایی ۱۳ آبان

حضور پرشور اعضای کانونهای فرهنگی هنری خراسان جنوبی در راهپیمایی ۱۳ آبان

تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱
بچه مسجدی ها و اعضای کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی همگام با دیگر مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان، با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، باری دیگر انزجار خود را از جنایات تاریخی استکبار جهانی به ویژه ۵۰ روز اخیر اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ۱۳ آبان در تقویم سیاسی ایران با حماسه‌سازی دانش‌آموزان و دانشجویان همراه بوده و است. روزی که امام خمینی (ره) از ‌آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرده اند.

 

امروز، دانش‌آموزان این مرز و بوم، همقدم با پدر و مادر و دیگر هم‌کلاسی های خود، به خیابان‌ها آمدند و یکصدا «مرگ بر استکبار»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را در این کشور طنین انداز کردند تا باری دیگر استکبار جهانی بداند که مردم این کشور، پای این انقلاب هستند تا پرچم آن را به دست صاحب اصلی «امام زمان (عج)» برسانند و تا آن روز، از پای نمی‌نشینند.

 

بچه مسجدی ها و اعضای کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی هم امروز، همگام با دیگر مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان، با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، باری دیگر انزجار خود را از جنایات تاریخی استکبار جهانی به ویژه ۵۰ روز اخیر اعلام کردند و از قوه قضاییه خواستند در برخورد با لیدرهای جریانات اخیر که اجیرشده استکبار جهانی هستند،‌ مماشات نکنند.

 

 

مردم پای کار نظام و اسلام هستند

حجت‌الاسلام «علی محقی» در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان به خبرنگار شبستان در خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان، بچه‌های مسجد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری علی‌رغم تبلیغات سوء دشمنان در فضای رسانه‌ای در راهپیمایی ۱۳ آبان، حضوری پرشور و باشکوه داشتند.

 

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به تفاوت راهپیمایی‌ امسال با سال‌های قبل ادامه داد: با توجه به حوادثی که در ۵۰ روز اخیر اتفاق افتاده است حساسیت بیشتری در اذهان عمومی نسبت به راهپیمای امروز؛ حتی در حوزه رسانه وجود داشت.

 

وی به گفتگوی خود با ائمه جماعات،‌ مدیران کانون‌های فرهنگی هنری و مردم در طول مسیر برگزاری راهپیمایی امروز اشاره کرد و گفت: مردم اذعان داشتند با تمام گلایه‌مندی که از مسئولان داریم‌ برای لبیک به رهبر معظم انقلاب به میدان آمدیم و پای نظام و اسلام ایستاده‌ایم.

 

حجت‌الاسلام محقی با توجه به تقارن روز دانش آموز امسال با حوادث اخیر کشور یادآور شد: برخی از برنامه‌ها با محوریت «جهاد تبیین» با دعوت از سخنرانان برجسته و برگزاری میزگردها درخصوص مسائل روز در راستای آگاه سازی نسل جوان در دستور کار کانون‌های فرهنگی هنری قرار دارد.

 

وی به مدیران کانون‌های فرهنگی هنری توصیه کرد در اجرای برنامه‌ها به ویژه برنامه‌های بصیرت‌افزایی همه سلایق،‌ افکار و حتی فرد فرد جامعه را مد نظر قرار داده و جلسات جهاد تبیین هم، که بیشتر در فضاهای مسجدی و هیاتی در حال انجام است به سمت و سوی فضاهای دانش آموزی و دانشجویی سوق داده شود.

 

وی تاکید کرد: همه سلایق و افرادی که نظرات خاصی دارند در کرسی‌های آزاداندیشی حضور یابند که مختص قشر خاصی از جامعه نباشد.

 

 

پایان پیام/ 70