برگزاری مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه(س) در مسجد جامع شاندرمن

برگزاری مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه(س) در مسجد جامع شاندرمن

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام فنایی گفت: مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه(س) و یادبود شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام«عبدالحسین فنایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) اظهارکرد: مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه(س) و یادبود شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام «حامد حبیبی» و مداحی «مرتضی عبدی» بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

 

وی گفت: چنانچه بخواهیم جامعه‌ای سالم و متدین داشته باشیم لازم است الگوی رفتاری بر گرفته از قرآن و اهل بیت(علیه‌السلام) را در زندگی خویش بکار گیریم.

 

حجت‌الاسلام فنایی تصریح کرد: دختران اگر امنیت اجتماعی را خواستار هستند باید عفت و پاکدامنی را پیش روی خود قرار دهند و از آن ذره‌ای عقب نشینی نکنند.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن خاطرنشان کرد: :  شناخت حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) بر همگان به‌ویژه بانوان برای حضور در عرصه‌های اجتماعی، علمی و فرهنگی و دفاع از فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است.

 

 

 

پایان پیام/ 526