لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت جهاد تبیین ویژه ارکان مسجد

لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت جهاد تبیین ویژه ارکان مسجد

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی ضمن تاکید بر لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت جهاد تبیین ویژه ارکان مسجد، از برگزاری همایش نقش آفرینی مساجد در جهاد تبیین و تحقق منویات رهبری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز شنبه (14 آبان) در جلسه هماهنگی همایش نقش آفرینی مساجد در جهاد تبیین که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شده بود، گفت: مقام معظم رهبری با توجه به اقتضائات زمان، شرایط روز و نیاز ها در فرمایشات حکیمانه خود بحث جهاد تبیین را مطرح فرموده اند و لازم است که در همه اقشار مختلف این امر دنبال شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس ضمن تاکید بر لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت جهاد تبیین ویژه ارکان مسجد، خاطرنشان کرد: در این راستا همایش نقش آفرینی مساجد در جهاد تبیین با هدف تحقق منویات رهبری با حضور ائمه جماعات، ارکان مسجد، مبلغین و مبلغه ها با همکاری نهاد های فرهنگی و مذهبی، شهرداری، سپاه فجر، بسیج مساجد و محلات و حوزه علمیه برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ادامه داد: در این همایش در خصوص حوادث اخیر و به ویژه حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نیز روشنگری و سخنرانی خواهد شد.

 

 

پایان پیام/ 130