بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) در سالروز وفات حضرت معصومه (س) به سوگ نشستند

بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) در سالروز وفات حضرت معصومه (س) به سوگ نشستند

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱
محبوبه جبالبارزی گفت: یکی از برنامه های کانون امام صادق (ع) در طول سال را بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی دانست و در همین راستا به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) شامگاه گذشته مراسم عزاداری برگزار شد.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از برنامه های کانون امام صادق (ع) در طول سال را بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی دانست و گفت: در همین راستا به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) شامگاه گذشته مراسم عزاداری برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: این مراسم همراه با سخنرانی در خصوص فضائل اخلاقی و کرامات این بانوی گرامی و مداحی بود.

 

وی بیان کرد: امشب نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع برای دومین شب متوالی مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

 

جبالبارزی ابراز کرد: در پایان مراسم به همت بچه مسجدی های کانون از نمازگزاران عزادار پذیرایی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: علاوه بر این نیز کلیپ با موضوع وفات حضرت معصومه (س) توسط اعضای کانون تولید شده که در فضای مجازی منتشر شد.

وی در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه وفات این بانوی کریمه، معرفی کتاب درباره سبک زندگی و سیره آن حضرت است.

پایان پیام/ 586