اجرای برنامه در مساجد می تواند فرصت آشنایی با کتاب و کتابخوانی را دنبال کند

اجرای برنامه در مساجد می تواند فرصت آشنایی با کتاب و کتابخوانی را دنبال کند

تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱
جوان بخت گفت: اجرای برنامه در مساجد می تواند اهدافی نظیر اوقات فراغت بهینه فرصت آشنایی با مسجد و آشنایی با کتاب و کتابخوانی را دنبال کند که با شناخت و انتخاب مخاطبان و برنامه ریزی درست برنامه ها نیز موثر واقع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، میثم جوان بخت، امروز یکشنبه (15 آبان) در جلسه بررسی اجرای برنامه های مشترک هفته کتاب و کتابخوانی با مشارکت کانون های مساجد و اداره کل کتابخانه های عمومی فارس  ضمن اشاره به برخی برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس، گفت: برنامه ها را به 2 صورت می توان برنامه ریزی کرد تا ضمن اجرای برنامه های ویژه هفته کتاب، در طول سال نیز بتوان برنامه های مشترکی را با همکاری کانون های مساجد اجرا کرد.

رئیس اداره امور کتابخانه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس افزود: اجرای برنامه در مساجد می تواند اهدافی نظیر اوقات فراغت بهینه فرصت آشنایی با مسجد و آشنایی با کتاب و کتابخوانی را دنبال کند که با شناخت و انتخاب مخاطبان و برنامه ریزی درست برنامه ها نیز موثر واقع شود.

وی اجرای برنامه های «عصری با کتاب»، «سفیر کتاب» و «مشق کتاب» را از جمله برنامه هایی معرفی کرد که می تواند با همکاری کانون ها و کتابخانه های مساجد اجرا شود.

جوان بخت در خصوص برنامه «عصری با کتاب»، گفت: در قالب این برنامه که در یکی از روز های هفته کتاب اجرا می شود با حضور اعضای کانون های مساجد و والدین برنامه هایی با موضوع کتاب در مساجد اجرا خواهد شد.

 

 

پایان پیام/ 130