بزرگداشت شهید مدافع حرم «محمد استحکامی» به همت کانون «دوستان آسمانی» جهرم

بزرگداشت شهید مدافع حرم «محمد استحکامی» به همت کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱
گواهیان گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم «محمد استحکامی» برگزار شد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: یاد و خاطره شهدای گران قدر مدافع حرم همچون سایر شهدای دوران دفاع مقدس در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» گرامی داشته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: در آیینی به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری، بزرگداشت شهید مدافع حرم اهل بیت (ع)، «محمد استحکامی» در جوار مرقد مطهرش برگزار شد.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در این برنامه با حضور بر مزار شهید استحکامی در گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم با نثار فاتحه به روح پرفتوح این شهید مدافع حرم، تجدید بیعت دوباره با شهدا کردند.

 

گواهیان اظهار کرد: این برنامه با سخنرانی پدر شهید مدافع حرم «محمد استحکامی» و بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی این شهید ادامه پیدا کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» گفت: معرفی شهیدان به عنوان الگوی عملی برای نسل جوان می تواند در زندگی آینده آنها و به طبع آن آینده کشور بسیار موثر بوده و آنچه در این الگوسازی موثر است انتخاب یک الگوی مناسب و معرفی و شناساندن آن به نسل جوان است تا با آشنایی نحوه زندگی و سیره عملی او بتوان راه و مسیر تعالی را به خوبی فرا گرفت.

 

به گزارش شبستان، شهید مدافع حرم «محمد استحکامی» از مدافعان حرم حضرت زینب (س) در اواخر مهرماه ۹۴ در مبارزه با تکفیری‌های تروریست در دفاع از حرم حضرت عقیله بنی‌هاشم (س) به شهادت رسید؛‌شهید استحکامی در عصر روز تاسوعا در جوار گلزار شهدای رضوان جهرم به خاک سپرده شد.

 

پایان پیام/ 691