قبولی ۲۱ دانش آموز عضو کانون «الزهرا (س)» جهرم در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

قبولی ۲۱ دانش آموز عضو کانون «الزهرا (س)» جهرم در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱
حضوری گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد ۲۱ دانش آموز عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پذیرفته و مشغول به تحصیل شدند.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: هر سال تعدادی از دانش آموزان عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پذیرفته شده و مشغول به تحصیل می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در سال تحصیلی جدید نیز جمع دیگری از بچه های مسجد در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پذیرفته شده و اکنون نیز در حال تحصیل هستند.

 

وی بیان کرد: در میان بچه های مسجد تعداد 13 نفر با قبولی در آزمون مدارس استعدادهای درخشان و همچنین هشت نفر در مدارس نمونه دولتی مشغول به تحصیل شدند.

 

حضوری خاطرنشان کرد: این در حالی است که  تعداد 15 نفر از بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم نیز با موفقیت در کنکور سراسری به رشته های مورد نظر خود در دانشگاه دست پیدا کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: بچه مسجدی های عضو این کانون فرهنگی هنری ثابت کردند که نه تنها حضور در مسجد و فعالیت های آن مانعی برای تحصیل شان نشده بلکه با موفقیت در عرصه تحصیل مایه افتخار مسجدی ها هستند.

 

وی در پایان با آروزی موفقیت بچه های مسجد در عرصه تحصیل و خدمت به مردم خواستار جدیت در امر تحصیل برای توسعه ایران اسلامی و در راستای تحقق شعار ایران قوی شد.

پایان پیام/ 691