جشنواره موسیقی هلیل تا جاز در منوجان برگزار می شود

جشنواره موسیقی هلیل تا جاز در منوجان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: توسعه فعالیت های قرآنی، فرهنگی و هنری در شهرستان منوجان، از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است و به همین منظور جشنواره موسیقی از هلیل تا جاز در این منطقه برگزار می شود.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به سفر اخیر به شهرستان منوجان و دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان، گفت: توسعه فعالیت های قرآنی، فرهنگی و هنری در شهرستان منوجان، از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: به همین منظور جشنواره موسیقی از هلیل تا جاز در این منطقه برگزار می شود.

 

وی با بیان این مطلب که هفته هنر در منوجان برگزار می شود، عنوان کرد: در هفته هنر ویژه برنامه های فرهنگی متنوع اجرا می شوند.

 

مسلمی مهنی با اشاره به اعتبار ۳۰۰ میلیونی در نظر گرفته شده برای شهرستان منوجان، عنوان کرد: ویژه برنامه های هفته هنر در قالب نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع آسیب های اجتماعی، حاج قاسم، دفاع مقدس و... برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: علاوه بر این از طریق هم افزایی و همگرایی برنامه های مشترکی با همراهی حوزه علمیه و ستاد تبلیغات اسلامی این شهرستان اجرا می شود.

 

وی با تاکید بر این که هنرمندان شهرستان به دنبال صدور موسسه فرهنگی باشند، ابراز کرد: کلیه فعالیت های فرهنگی از طریق موسسات انجام می شود بنابراین می طلبد اهالی فرهنگ این منطقه نسبت به دریافت مجوز موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی اقدام کنند.

 

مسلمی مهنی در خاتمه عنوان کرد: میز خدمت و دیدار با هنرمندان هفت شهرستان هر هفته در یک شهرستان با حضور ما و همکاران برگزار می شود.

پایان پیام/ 586