چشم‌انداز فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری، تربیت نیروی مسجدی است

چشم‌انداز فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری، تربیت نیروی مسجدی است

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده در دیدار با رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به رویکرد ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: چشم‌انداز این ستاد متمرکز بر تربیت نیروی مسجدی برای تحقق نهضت بازگشت به مساجد است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده»، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور شامگاه سه‌شنبه 17 آبان ماه با همراهی «امرالله حسنی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان با «مصطفی طاهری»، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، دیدار کرد.

 
 
رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در این دیدار به رصد و پالایش بر خط فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری در سامانه بچه‌های مسجد اشاره کرد و گفت: این سامانه به صورت لحظه ای طلاعات و آمار موجود از فعالیت کانون های مساجد را ارایه می کند.
 
 
وی در ادامه ضمن تشریح گستره و ابعاد متنوع فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ضرورت تقویت آن، خواستار حمایت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان از این فعالیت‌ها شد.
 

حجت الاسلام و المسلمین خداداده در بخش دیگری از مباحث خود با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای تربیت نیروی مسجدی فعالیت می کنند، افزود: این رویکرد به منظور تحقق نهضت بازگشت به مساجد و احیای کارکرد و جایگاه مسجد است.

 

این گزارش می افزاید: در ادامه این دیدار مصطفی طاهری، رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی سامانه بچه های مسجد و ابعاد کاربردی این سامانه، قول مساعدت و همکاری به مجموعه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور داد.
 
 
گفتنی است در پایان جلسه مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سامانه بچه های مسجد رسما ثبت نام کرده و عضو کانون عمار مسجد چهارده‌معصوم (ع) شهر زنجان شد.

پایان پیام/ 9