دیدار خواهران طلاب عضو کانون حضرت رقیه (س) با دبیر تربیتی آموزشی مرکز مدیریت استان قم

دیدار خواهران طلاب عضو کانون حضرت رقیه (س) با دبیر تربیتی آموزشی مرکز مدیریت استان قم

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱
معصومه نظری گفت: در حاشیه برگزاری نشست بصیرتی دبیر تربیتی آموزشی مرکز مدیریت استان قم در شهر جیرفت، جمعی از خواهران طلبه عضو کانون حضرت رقیه (س) اسفندقه با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

«معصومه نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به نشست بصیرتی دبیر تربیتی آموزشی مرکز مدیریت استان قم با طلاب خواهر حوزه علمیه الزهرا (س) جیرفت، گفت: در حاشیه این نشست به اتفاق جمعی از خواهران طلبه عضو کانون حضرت رقیه (س) با ایشان دیدار و گفتگو کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت در این باره، افزود: محمود خالقی همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که در این دیدار با توجه به اهمیت تلاوت و تدبر در قرآن کریم توصیه ای خطاب به اعضای کانون داشتند.

 

وی بیان کرد: ایشان خطاب به اعضای کانون حضرت رقیه (س) گفتند؛ " عزیزانم! قرآن بخوانید و آن در جان و روح خودتان جای دهید. قرآن نامه محبوب است. روزانه حداقل یک حزب قرآن تلاوت کنید و هر ۴ ماه یک ختم قرآن داشته باشید. باشد.

 

نظری ابراز کرد: ما در این دیدار به معرفی ظرفیت های کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) و استعداد بچه های مسجد پرداختیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت یادآور شد: یکی از رویکردهای اصلی این کانون فرهنگی هنری، تربیت نیروی متعهد مسجدی است و به لطف خداوند تاکنون با تشویق و ترغیب، تعداد ۹ نفر از اعضا جذب حوزه علمیه خواهران شده اند.

 

وی اظهار کرد: هدف از تشویق و ترغیب اعضای کانون به تحصیل در حوزه علمیه، استفاده از ظرفیت آنها در آینده ای نزدیک برای تربیت دینی نوجوانان و جوانان است.

 

نظری در خاتمه، عنوان کرد: ان شاءالله با همکاری طلاب خواهر دوره های آموزش قرآن کریم، صحت قرائت نماز، احکام و نشست های بصیرتی را برگزار خواهیم کرد.

پایان پیام/ 586