ادای احترام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مقام شامخ شهدای جیرفت

ادای احترام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مقام شامخ شهدای جیرفت

تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱
امروز (۲۱ آبان ماه) همزمان با اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب بهمراه جمعی از مسئولین با حضور در گلزار شهدای شهر جیرفت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۱ آبان ماه) همزمان با اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب بهمراه جمعی از مسئولین با حضور در گلزار شهدای شهر جیرفت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به دوستداران یار مهربان، گفت: امروز شاهد آغاز هفته گرامیداشت کتاب و کتابخوانی هستیم.

 

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: کتاب پنجره ای به سوی اندیشه‌ها، اندوخته ها، تجربیات و آموخته ها است.

 

 

 

 

وی ابراز کرد: کتاب امانت‌دار و حافظ عقلانیت و خرد ورزی است و  ما موظف هستیم در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش کنیم.

 

 

 

 

مسلمی مهنی با یادآوری این مطلب که امسال شعار هفته کتاب « ما همانیم که می خوانیم» است، اظهار کرد:  اولین برنامه هفته کتاب و کتابخوانی حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به محضر شهدا است.

 

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: دومین برنامه از اولین روز هفته کتاب و کتابخوانی، به صدا در آوردن زنگ کتاب در دبیرستان دخترانه صدریه است.

 

وی عنوان کرد: خوشبختانه با همگرایی و هم‌افزایی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت و اداره نهاد کتابخانه عمومی این شهرستان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برنامه‌های متعددی در طول هفته برگزار می‌شود.

 

مسلمی مهنی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های بسیار مهم در هفته کتاب و کتابخوانی، اجرای پویش نامه جنوبی کرمانی ها به آرتین است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه، یادآور شد: مسابقه «من کتاب را دوست دارم» نیز از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت تدارک دیده شده که با همگرایی و هم افزایی این اداره کل با نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان جیرفت برگزار می شود.

پایان پیام/ 586