صعود ۲۰۰ نفره بچه مسجدی های کانون ‌«دوستان آسمانی» به ارتفاعات جهرم

صعود ۲۰۰ نفره بچه مسجدی های کانون ‌«دوستان آسمانی» به ارتفاعات جهرم

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱
گواهیان گفت: در یک اردوی کوهنوردی با حضور ۲۰۰ نفره بچه مسجدی های عضو کانون فرهنگی هنری «‌دوستان ‌آسمانی» جهرم، ارتفاعات این شهرستان پیمایش شد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به اینکه در یک برنامه مفرح اردویی و ورزشی به همت تربیت بدنی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، همایش کوهنوردی با استقبال و حضور پرشور بچه های مسجد برگزار شد، گفت: بچه های مسجد در ساعات ابتدایی صبح با حضور در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» تجمع کرده و به صورت گروهی به سمت دامنه کوه حرکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه از ویژگی های این برنامه، حضور دسته جمعی بچه های مسجد بود که از رده سنی نونهالان تا بزرگسالان در آن حضور داشتند، بیان کرد: در این همایش کوهنوردی بیش از ۲۰۰ نفر از بچه های مسجد در مقاطع مختلف سنی حضور داشتند و یک رویداد جذاب ورزشی و اردویی را رقم زدند.

 

وی ادامه داد: بچه های مسجد در این همایش، ارتفاعات «تنگاب» را کوهپیمایی کردند و ضمن بهره مندی از طبیعت ناب و بکر خدادادی و همچنین چشمه های جوشان و زیبای این منطقه، خداوند متعال را به خاطر نزول باران رحمت الهی شکرگذار شدند.

 

گواهیان هدف از برگزاری این همایش کوهنوردی را توجه به سلامت جسم و روح بچه های مسجد عنوان کرد که البته پیش از این نیز به صورت مستقل در گروه های مختلف سنی برگزار شده است.

 

به گزارش شبستان، پیش از این قرار بود اردوی کوهنوردی دسته جمعی بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در ششم آبان ماه انجام شود که این برنامه به احترام شهدای جنایت هولناک حرم مطهر شاهچراغ (ع) لغو شد.

 

این اردو در مقاطع مختلف نیز در طول سال به صورت جمعی و با حضور بچه های مسجد از نوجوان تا بزرگسال برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691