اردوی جهادی بچه مسجدی های کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم با احداث منزل مددجوی کمیته امداد

اردوی جهادی بچه مسجدی های کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم با احداث منزل مددجوی کمیته امداد

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱
حضوری از برگزاری اردوی جهادی بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری«‌الزهرا (س)» شهرستان جهرم به منظور احداث یک منزل مسکونی برای مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در اردوی جهادی خود، این بار همت گمارده تا منزل مسکونی یک مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) را احداث کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این اردوی جهادی با حضور اعضای گروه جهادی «شهید صادق مرادی» حوزه مقاومت بسیج «امام سجاد (ع)» انجام شده است.

 

وی عنوان کرد: در راستای برگزاری اردوی جهادی بچه مسجدی های کانون «الزهرا (س)» که در بخش مرکزی جهرم انجام شد، به زودی شاهد تحویل خانه به مددجوی کمیته امداد هستیم.

 

حضوری بیان کرد: در قالب این اردوی جهادی به همت گروه جهادی «کوثر» کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم شروع ساخت ساختمان منزل مسکونی در منطقه ای محروم انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» خاطرنشان کرد: این اردو با حضور نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در مقطع تحصیلی مختلف برگزار شد که بیش از ۱۰ نفر از بچه های مسجد در آن حضور داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه کمک به محرومان همواره از توصیه های بزرگان دین بوده و از سوی آنان تاکیدات بسیاری نیز شده است، تصریح کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با بهره گیری از منویات ائمه اطهار (ع)، به میدان حمایت از محرومان گام نهاده و خدماتی را در حد وسع و توان خود انجام می دهند.

 

 

 

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با قدردانی از نوجوانان مسجدی به منظور شرکت در این اردوی جهادی، اظهار کرد: اردوهای جهادی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به منظور کمک به اهالی مناطق محروم شهرستان، همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/ 691