برگزاری دوره‌های متنوع قرآنی در مسجد امام جعفرصادق(ع)/جذب مخاطبان بسیار در ۷ سال

برگزاری دوره‌های متنوع قرآنی در مسجد امام جعفرصادق(ع)/جذب مخاطبان بسیار در ۷ سال

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام کاهه از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن برای گروه‌های سنی مختلف در مسجد امام جعفرصادق(ع) خبر داد و گفت: این دوره‌ها طی هفت سال برگزاری مخاطبان بسیاری را جذب کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی کاهه» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه سه نوبت نماز در مسجد امام جعفرصادق(ع) (واقع در تهران، میدان رسالت، خیابان فرجام، خیابان سراج، روبروی خیابان سی متری دوم) برگزار می شود، اظهار کرد: طی پنج سال اخیر حتی یک روز هم نماز جماعت صبح را تعطیل نکردیم و همین مسئله نظم مطلوبی به فعالیت های مسجد بخشیده است.

 

امام جماعت مسجد امام جعفرصادق (ع) افزود: شخصاً هر روز ۴۵ دقیقه قبل از اذان در مسجد حاضر می شوم و بعد از نماز و برنامه های مسجد هم تا هر زمانی که مردم مراجعات و سوالاتی دارند در مسجد حضور دارم و پاسخگوی آنها هستم.

 

وی تصریح کرد: برنامه های قرآنی مسجد امام جعفرصادق(ع) همه روزه برای گروه سنی نونهال، روزهای دوشنبه برای گروه سنی نوجوان و جوان با تدریس استاد محمد سلطانی و روزهای شنبه برای گروه سنی میانسال با تدریس استاد افشاری برگزار می شود. این کلاس ها شامل آموزش روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و مفاهیم است و طی هفت سال برگزاری توانسته مخاطب بسیاری را با خود همراه کند.

 

حجت الاسلام کاهه در ادامه بیان کرد: خیریه مسجد امام جعفرصادق (ع) ۱۰۰ خانواده محروم را تحت پوشش دارد که به نیمی از این خانواده ها که نیاز بیشتری دارند، به صورت ماهانه و به ۵۰ خانواده دیگر به صورت مقطعی کمک رسانی می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اهالی مسجد امام جعفر صادق (ع) برای سال تحصیلی جاری ۸۰ بسته لوازم التحریر را میان دانش آموزان نیازمند توزیع کردند.

پایان پیام/ 397