«تربیت دینی» محور همایش خانواده ها در کانون «دوستان آسمانی»

«تربیت دینی» محور همایش خانواده ها در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱
گواهیان گفت: بیست و چهارمین دورهمی والدین بچه مسجدی های عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با محوریت «تربیت دینی» برگزار شد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همایش خانواده های بچه مسجدی های عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم به صورت دوره ای برگزار می شود که بیست و چهارمین همایش نیز اکنون در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در همایش بیست و چهارم که با محوریت «تربیت دینی» برنامه ریزی شده طی 2 روز مباحث کارگاهی و آموزشی به خانواده ها ارائه می شود.

 

وی بیان کرد: در روز اول این همایش که یکشنبه شب 22 آبان ماه برگزار شد والدین بچه مسجدی های مقطع متوسطه اول و دوم حضور داشتند که این برنامه در سالن همایش های این کانون فرهنگی هنری انجام شده است.

 

 گواهیان اظهار کرد: در این همایش که با استقبال گرم خانواده ها همراه بود علاوه بر مدیر کانون، «حیدر علی میمنه» از اساتید دانشگاه به ارائه نکاتی در خصوص نحوه صحیح تربیت دینی فرزندان پرداخت.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین پس از اتمام جلسه خانواده ها از مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج جهرم واقع در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بازدید کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم اظهار کرد: همایش خانواده های بچه مسجدی ها ویژه مقطع دبستان نیز روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

پایان پیام/ 691