بسته برنامه های پیشنهادی هفته کتاب و کتابخوانی کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام شد

بسته برنامه های پیشنهادی هفته کتاب و کتابخوانی کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام شد

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: بسته پیشنهادی برنامه های فرهنگی هفته کتاب و کتابخوانی مساجد جنوب کرمان اعلام شد که یکی از این برنامه ها، معرفی کتاب پس از نماز های جماعت توسط امام جماعت، مدیر کانون و یا اعضای کانون است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که بسته پیشنهادی هفته کتاب از یک هفته قبل اعلام شده است، گفت: یکی از این برنامه ها، معرفی کتاب پس از نماز های جماعت توسط امام جماعت، مدیر کانون و یا اعضای کانون است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزاری مسابقات کتابخوانی را یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی هفته کتاب برشمرد و افزود: کانون های مساجد می توانند از کتابداران کتابخانه های مساجد تجلیل کنند.

 

وی ابراز کرد: همچنین کانون های مساجد در این هفته می توانند از اعضای فعال کتابخانه های مسجد تقدیر  کنند.

 

خوبی زاده برپایی ایستگاه مطالعه در شبستان مسجد و یا محل های پر رفت و آمد را از دیگر برنامه های پیشنهادی هفته کتاب برشمرد و اضافه کرد: همچنین کانون های مساجد می توانند از افرادی که زمان تولد آنها آبان ماه و یا هفته کتاب ( ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه) است، تجلیل کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: علاوه بر این کانون های مساجد می توانند در این هفته از کتابخانه های فعال روستا و یا شهرستان با حضور مدیر کانون، امام جماعت و اعضای شورا و یا دهیار بازدید و از کتابداران تجلیل کنند.

 

وی با اشاره به این برگزاری نمایشگاه کتاب یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی هفته کتاب است، ادامه داد: غبار روبی  کتابخانه های مساجد از جمله این برنامه ها است.

 

خوبی زاده یادآور شد: جشن کتاب و همچنین طرح اهدای کتاب توسط مردم و خیرین به کتابخانه های مساجد نیز از برنامه های بسته پیشنهادی هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه، گفت: از سایر برنامه های پیشنهادی، برگزاری مسابقه خلاصه نویسی و خوانش کتاب ویژه نوجوانان است.

پایان پیام/ 586