طرح ارتباط و تعامل والدین با کانون در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه ها

طرح ارتباط و تعامل والدین با کانون در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه ها

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱
حضوری از طرح تعامل و ارتباط والدین بچه های مسجد با مسئولان کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه ها و فعالیت های کانون خبر داد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: ارتباط گیری با خانواده ها از جمله ویژگی های یک کانون موفق است که می تواند در اجرای هر چه بهتر برنامه ها و فعالیت های مسجد نقش اساسی داشته باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این مهم در اولویت کانون «الزهرا (س)» قرار گرفته و در این زمینه نیز برنامه هایی انجام شده است.

 

وی اظهار کرد: در راستای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های کانون و نقش بچه های مسجد در فعالیت های فرهنگی و همچنین نیازسنجی خانواده ها ارتباط دوسویه میان مسجد و خانواده انجام می شود.

 

حضوری عنوان کرد: این برنامه در روزهای گذشته ویژه گروه سنی نوجوانان برگزار شد تا شاهد ارتباط دو سویه خانواده و مسئولان این گروه در پیشرفت برنامه های کانون باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: از جمله مزایای این ارتباط دوسویه علاوه بر آگاهی خانواده ها از برنامه های مسجد و کانون، ارائه نظرات و پیشنهادات از سوی آنان است که می تواند در کیفیت فعالیت ها موثر باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم گفت: امیدداریم این گونه ارتباط با خانواده ها در هر چه بهتر برگزار شدن فعالیت های بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری نقش مطلوب و چشم گیری داشته باشد.

 

پایان پیام/ 691