توزیع ۵ بسته مواد غذایی میان خانواده های کم بضاعت به همت بچه مسجدی های کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش

توزیع ۵ بسته مواد غذایی میان خانواده های کم بضاعت به همت بچه مسجدی های کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱
مقتدری گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش تعداد پنج بسته مواد غذایی میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

علی اکبر مقتدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در ادامه اقدامات نیکوکارانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، تعدادی بسته مواد غذایی برای کمک به محرومان تهیه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: در این برنامه با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت، تعداد پنج بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های گروه هدف توزیع شد.

 

وی بیان کرد: بسته های مواد غذایی در این طرح شامل اقلام ضروری و مورد نیاز خانواده ها از جمله حبوبات، رب گوجه، روغن، برنج و... بوده که در مجموع حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

 

مقتدری عنوان کرد: این بسته ها به همت و کمک خیران و نیکوکاران و همچنین اهالی مسجد تهیه شده که از آنان برای کمک در این اقدام خداپسندانه قدردانی می کنیم.

 

وی اظهار کرد: این برنامه در راستای تداوم فعالیت های خیرخواهانه کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، به منظور حمایت از محرومان و نیازمندان، ویژه برنامه هایی تدوین و برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش در پایان با قدردانی خیران و نیکوکاران که همواره یاری گر برنامه های خیرخواهانه این کانون فرهنگی هنری هستند از آنان خواست با همت خود در ادامه فعالیت های خیرخواهانه یاری گر و همراه بچه های مسجد باشند.

پایان پیام/ 691